TakuuINFO

Miten toimia, jos meiltä ostettuun laitteeseen tulee takuun piiriin kuuluva vika?


Alla lueteltujen tuotteiden takuun hoitavat valmistajan/maahantuojan kanssa sopimat tahot, joiden puoleen tulee ensisijaisesti kääntyä takuuasioissa.
Muiden laitteiden takuuasiat hoidetaan oman huoltomme kautta.

Valmistajan myöntämä takuu vaihtelee malleittain. Tarkista takuu laitteen mukana toimitetusta dokumentaatiosta.

Ohjeet takuuasioiden käsittelystä löytyvät laitteen mukana toimitetusta dokumentaatiosta.
Takuuhuollot hoitaa:
InfoCare CS Oy
Silvastintie 1, 01510 Vantaa
Puh: 09-561 86 130, http://www.infocare.fi/



Kannettavat tietokoneet

Tuki ja takuuasiat: Arkisin 9.00-18.00 Suomeksi +358 (0)9 69 37 96 90 (Puhelinkeskus englanninkielinen automaatti)





Tulostimet ja monitorit

Takuuhuollot hoitaa:
InfoCare CS Oy
Silvastintie 1, 01510 Vantaa
Puh: 09-561 86 130,
http://www.infocare.fi/
Takuuohje: http://www.samsung.com/fi/support/warranty/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY



Monitorit ja dataprojektorit

Tekninen tuki ja helpdesk: 09-8171 0191 (10:00-18:00)
Takuuasiat: 09-8171 0188 (10:00-18:00)
http://benq.eu/support/contactus/servicewarranty/